تام باهر

  • ۰
  • ۰

قطعات CNC

قطعات CNC

قطعات CNC یا لوازم سی ان سی به کار رفته در دستگاه های CNC ،از کاربردی ترین محصولات می باشد که امروزه در صنایع مختلف به خصوص در کارخانه جات ، خط تولید و دستگاه های برش مورد استفاده قرار می گیرند.

ابتدا به تعریف کوتاهی درباره ی دستگاه هایCNC می پردازیم.



دستگاه های CNCکه به طور معمول امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند،مانند پرینترها ،دیویدی رام ها و...که هر روزه با آنها سر و کار داریم.از دستگاه های CNC به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود.به طور کلی هر دستگاهی که حرکت در آن توسط رایانه کنترل می شود   Computer Numerical Control) CNC )می گویند.هر یک از دستگاه های سی ان سی یک بخش کنترل گر یا کنترلر دارد که بخش اصلی دستگاه محسوب می شود.
هر کاری که نیاز به دقت در کنار قدرت تولید باشد از دستگاه سی ان سی استفاده می شود. امروزه دستگاه های CNC در تمام صنایع تولیدی از جمله صنایع فلزات ، سنگ ، چوب ، صنایع تزیینی و صنعت پزشکی راه یافته و باعث افزایش حجم تولید و کیفیت محصولات شده است.
باتوجه به گسترش تولید و بهره برداری از دستگاه های سی ان سی در تمامی صنایع در چند سال اخیر که این دستگاه ها بخشی از فرآیند تولید را آسان کرده اند.


فروش قطعات CNC


شرکت بازرگانی تام باهر وارد کننده و عرضه کننده انواع قطعات CNC و همچنین تامین کننده قطعات صنعتی و ابزار آلات اتوماسیون صنعتی با دارا بودن گروه مهندسی حرفه ای شما را در تهیه محصولات مورد خود یاری می کند .


شرکت تام باهر با هدف ارائه خدمات و ارائه کلیه قطعات و لوازم سی ان سی مورد نیاز در ساخت ماشین الات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک صنایع طلا_چوب_سنگ و غیره در خدمت صنعتگران و ماشین سازان عزیز میباشد.


شرکت بازرگانی تام باهر با سابقه در خشان در فروش و ارایه محصولات با کیفیت و با داشتن دانش فنی مهندسان اقدام به تهیه و فروش بهترین قطعات و لوازم و همکاری با بهترین برندهای شناخته شده دنیا ،از هر نظر بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می اورد.
با گسترش فعالیت این شرکت در زمینه واردات قطعات CNC و مواد اولیه این شرکت موفق به اخذ نمایندگی از شرکت های خارجی گردیده.

نمایندگی بال اسکرو GTEN تایوان
نمایندگی دنده شانه ای GAMBINI ایتالیا
 نمایندگی لینیر گاید  STAF تایوان


از انواع محصولات شرکت تام باهر که بخش از آن ها جز قطعات سی ان سی می باشد ، که می توان به

بال اسکرو :

برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی در دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی به ویژه دستگاه های سی ان سی و میز سی ان سی به کار می رود .
 
ساختار بالسکرو شامل سیستم مهره ball nut و پیچ screw می باشد.
در داخل سیستم بالسکرو ، مکانیزم پخش ساچمه وجود دارد که به همین دلیل بالسکرو در مقایسه با پیچ های معمولی بزرگتر و ضخیم تر شده است.


بر روی پیچ بالسکرو شیارهایی وجود دارد که به منظور تعیین مسیر حرکت خطی بالسکرو و حرکت ساچمه ها در سیستم مهره ایجاد شده است .
سیستم مهره بخش اصلی بال اسکرو در به وجود آمدن حرکت خطی می باشد.

 

 

لینیر گاید یا ریل و واگن:

لینیر گاید(linear guide)هدایت خطی، شناخته شده به نام ریل واگن :شامل یک بلوک (block) و یک سیستم ریل(rail) می باشد که به پشتیبانی حرکت دستگاه کمک می کند .


دنده شانه ای : 
اجزای چرخ دنده شانه ای شامل یک میله دنده دار و یک چرخ دنده می باشد، که از انواع سیستم های متحرک خطی است که شامل یک جفت چرخ دنده ای است که حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می کنند.
یک دنده دایره ای به نام چرخ دنده ،پینون pinion ، داخل دندانه های میله دنده دار rackجا می افتد،حرکت چرخشی اعمال شده به چرخ دنده باعث می شود که میله دنده دار با چرخ دنده حرکت کنند .


انرژی چین :

انرژی چین یا محافظ کابل،قطعات پلیمری از جنس پلی آمید هستند که با خاصیت ضد سایشی، توانایی حرکت رفت و برگشت به میزان خیلی زیاد ، در طول محور را دارند و کمک میکند تا میزان خمش کابل از یک مقدار مشخصی کمتر نمی شود.

بال بوش

بال بوش یا بیرینگ خطی ،نوعی ازبلبیرینگ می باشد، که به منظور ایجاد حرکت آزاد در یک جهت طراحی شده است .انواع مختلفی از بیرینگ های خطی وجود دارد .
کاربرد بال بوش ها زمانی است که می خواهیم شفت را به عنوان میله راهنما در نظر بگیریم و حرکت خطی ما تنها در جهت رفت و برگشت انجام گیرد.


 کوپلینگ:

 

کوپلینگ coupling وسیله ای است که برای اتصال دو شفت به منظور انتقال قدرت می باشد.و به نوعی رابط بین محرک و متحرک است.

کوپلینگ ها با اتصال دوشفت مانع جدا شدن آن ها حین کار می شوند، در صورتی که میزان چرخش دستگاه بالا باشد ، شفت ها دچار لغزش و یا جدایی می شوند.


پروفیل آلومینیوم:


انواع پروفیل آلومینیوم یا به اصطلاح پروفیل مهندسی،که پروفیل شیاردار یکی از انواع پروفیل آلومینیوم مورد استفاده می باشد که کاربرد های مختلفی مانند ساخت سازه و دستگاه های صنعتی و همچنین اداری دارند. پروفیل های شیار دار بسیار متنوع هستند.

سایت تام باهر با عرضه بهترین محصولات موجود در بازار ایران و همچنین بهترین نیروهای متخصص فعال در این زمینه ، مشکلات تهیه و خرید محصولات باکیفیت در زمینه قطعات سی ان سی را حل کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی